به پا خیزیم و خودمان تلاش کنیم
به پا خیزیم و خودمان تلاش کنیم

کارگاه آموزشی اشتغال، کار آفرینی با حضور دهیاران شهرستان، مددجویان بهزیستی و معین اقتصادی شهرستان، رئیس فنی و حرفه ای و سرمایه گذار خصوصی در سالن اجتماعات بهزیستی تایباد برگزار شد.

کارگاه آموزشی اشتغال، کار آفرینی با حضور دهیاران شهرستان، مددجویان بهزیستی و معین اقتصادی شهرستان، رئیس فنی و حرفه ای و سرمایه گذار خصوصی در سالن اجتماعات بهزیستی تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ افسانه فدایی، رئیس بهزیستی تایباد ضمن خیرمقدم به میهمانان به بخشی از مشکلات اشتغال اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم بر این باورند که اشتغال وظیفه دولت است، حال آنکه این باور اشتباه است و مهم ترین گزینه اشتغال، نیروی کار و بخش خصوصی و سرمایه گذار می باشند.

حسین بیت اللهی، نماینده معین اقتصادی شهرستان تایباد نیز در این جلسه گفت: تمام کائنات انتظار دارند تا ما تصمیم بگیریم و کار کنیم. این کار موجبات برکت در زندگی را فراهم می کند.

وی گفت: برای دستیابی به توفیق انتظار نداشته باشید دیگران به شما کمک کنند، به پا خیزیم و خودمان تلاش کنیم، قطعا انرژی صرف شده به موفقیت می انجامد.

بیت اللهی افزود: تمام انسان های موفق با تلاش و تحمل سختی ها به هدفشان رسیده اند.

وی ابتکار استاندار خراسان را مورد توجه قرار داد و گفت: کمک به سازماندهی فکری افراد، اشتغال بجا، متناسب با ظرفیت های موجود را پرورش داده و با تقویت آن به موففیت خواهیم رسید.

وی افزود: در بحث دام مولد توان این را داریم که در تمام روستاهای شهرستان به توفیق دست یابیم، با توجه به مصرف بیش از اندازه آب در کشاورزی سنتی، با ورود به مبحث احداث گلخانه حتی در فضاهای کوچک مقیاس می توان ظرفیت های کشاورزی شهرستان را افزایش داد.

بیت اللهی گفت: فرصت بسیار خوبی است که با جذب کارآفرینان با تجربه و توانمند در شهرستان جهش اقتصادی خوبی داشته باشیم.

وی تلاش و باور کسب روزی حلال را از عوامل مهم موفقیت دانست.

پورصدیق مدیرعامل تعاونی زنان کارآفرین در این جلسه عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر معین اقتصادی شهرستان موجبات اعتماد به نفس زنان نیز بوجود آید و در حیطه کار آفرینی و اشتغال گام های موثری برداریم.

سید حمید نجاتی کارآفرین کشوری که در شهرستان تایباد آماده سرمایه گذاری است گفت: آماده ایم با مشارکت مردم تایباد و با استفاده از ایده ها و طرح های مناسب حوزه اشتغال را در شهرستان فعالتر کنیم، این فعالیت می تواند در توسعه اقتصادی کشور عزیزمان بسیار موثر باشد.

در انتهای این جلسه، شرکت کنندگان با طرح سوالات در تکمیل مبحث کارآفرینی و اشتغال نکات مبهم خود را رفع کرده و پاسخ گرفتند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10