به مناسبت هفته دولت؛ افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۶ پروژه بااعتبار ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در قوچان/ افتتاح پروژه شیمی‌درمانی
به مناسبت هفته دولت؛ افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۶ پروژه بااعتبار ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در قوچان/ افتتاح پروژه شیمی‌درمانی

هفته دولتگفت: تعداد ۱۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتباری معادل ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان قوچان قابلیت بهره‌برداری و کلنگ زنی دارد.

فرماندار قوچان گفت: تعداد  ۱۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتباری معادل ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان قوچان قابلیت بهره‌برداری و کلنگ زنی دارد.

به گزارش اختر شرق؛ هادی رجائی نیا فرماندار شهرستان قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه تعداد  126 پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتباری معادل ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان قوچان قابلیت بهره‌برداری و کلنگ زنی دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۸ پروژه افتتاحی بااعتباری بالغ‌بر  398 میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال و ۱۸ پروژه بااعتبار ۲۴۴ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار قوچان با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های عمرانی در طول این هفته ۱۰۵ پروژه بااعتبار ۴۲۸ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی است، تصریح کرد: افتتاح‌های پروژه‌های عمرانی ۸۹ پروژه بااعتبار ۲۲۶ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال و کلنگ زنی‌ها ۱۶ پروژه بااعتبار ۲۰۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است؛ از شاخص‌ترین پروژه در این زمینه افتتاح پروژه شیمی‌درمانی بااعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون است.

رجائی نیا بابیان این مطلب که پروژه‌های اقتصادی نیز ۲۱ پروژه بااعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال است، گفت: از این بخش افتتاح پروژه‌ها  19 پروژه بااعتبار ۱۷۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال و کلنگ زنی‌ها، دو پروژه بااعتبار ۴۲ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال است.

فرماندار قوچان اشاره به اینکه عمده پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در دهیاری‌های بخش مرکزی و باجگیران است، مطرح کرد: دهیاری‌های بخش مرکزی و باجگیران این شهرستان تعداد ۵۹ پروژه که ۴۹ پروژه افتتاحی و ۱۰ پروژه کلنگ زنی را به خودشان اختصاص دادند.

وی ادامه داد: عمده پروژه‌ها در این زمینه زیرسازی و آسفالت معابر، کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، سنگ‌فرش معابر و احداث پارک و بوستان است.

رجائی نیا در پایان با اشاره به برنامه‌های عمومی در سطح شهر و روستاهای شهرستان قوچان، تصریح کرد: در طول این هفته به‌صورت رایگان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط شبکه بهداشت در سطح روستاها، ارائه خدمات دامپزشکی توسط شبکه دامپزشکی، ارائه خدمات ویزیت توسط هلال‌احمر را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تعویض اکثر لامپ‌های معابر روستای برای روشنایی بیشتر، مسابقات ورزشی روستایی در خانه‌های ورزش روستایی توسط اداره ورزش و جوانان، اردوهای زیارتی و آموزشی توسط کمیته امداد خمینی، بازی‌های بومی و محلی توسط کانون پرورش و فکری در باغ ملی، مسابقات کتاب‌خوانی و کارگاه‌های آموزشی، دیدار با خانواده‌ی شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری را مدنظر داریم.

فرماندار قوچان در پایان گفت: همچنین میز خدمت و پرسش و پاسخ با حضور مسئولین در روز دوشنبه در مسجد امام رضا شهرک  و چهارشنبه مسجد الزهرا (س) یعقوب‌آباد در ساعت شش بعدازظهر برگزار خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1