بهره برداری از دو دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز در ناحیه دو مشهد
بهره برداری از دو دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز در ناحیه دو مشهد

دبیرستان شهرک طرق و دبیرستان خیابان بهار مجموعا با ۶۵ میلیارد ریال هزینه به همت خیرمدرسه سازحاج علی اکبر حسن زاده اصفهانی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولین وخیرین به بهره برداری رسید.

به گزارش اختر شرق؛ مهندس ابوالقاسم بابائی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در این باره گفت: همزمان با روز آزادسازی خرمشهرو یاد و خاطره شهدا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این افتخار را داشتیم که با حضور خیرین و مسئولین شاهد افتتاح مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه که شامل نمازخانه، محوطه‌سازی و آزمایشگاه با اعتبارات دولتی شروع و با حضور و مشارکت خیرمحترم به بهره برداری رسیده است.

مهندس بابائی با بیان اینکه با مشارکت خیرین و مسئولین همت براین است که حاشیه‌ی شهر مورد توجه و اخیرا ساخت مجتمع‌های آموزشی در پهنه‌های حاشیه شهر در دستورکار قرار گرفته است و شاهد فضاهای مناسب و ایمن برای دانش آموزان عزیز باشیم، عنوان کرد: سال گذشته حدود ۲۵۰ تفاهمنامه با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار با خیرین منعقد شده است. دولت نیز در سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی اختصاص داد.

رافتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیان کرد: خیرین مدرسه ساز از ابتدای انقلاب تاکنون دراحداث حدود ۲۳ هزار کلاس دراستان مشارکت کرده‌اند و در دوماهه امسال حدود ۴۵ میلیارد تومان تفاهمنامه جدید با خیرین منعقد شده است.

صابری معاون متوسطه اداره کل گفت: اقدامات خیرخواهانه خیرین باعث افتخار ومباهات است ودعای خیر دانش آموزان را درپی دارد.

حسن زاده خیرمدرسه ساز اظهار کرد: از خدا خواسته‌ام تا توان دارم در راه مدرسه‌سازی قدم بردارم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 163