بهره‌گیری سازمان همیاری از همکاری شهرداری منطقه ۱۰ مشهد در سرمایه‌گذاری‌های شهری
بهره‌گیری سازمان همیاری از همکاری شهرداری منطقه ۱۰ مشهد در سرمایه‌گذاری‌های شهری

در دیدار مدیرعامل، معاون سرمایه‌گذاری و مدیر املاک سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با شهردار منطقه ۱۰ مشهد بر تعامل و همکاری این شهرداری در جهت فعالیت‌های سرمایه‌گذاری این نهاد تأکید شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سنجری در نشستی مشترکی که با همراهی سلطان خواه معاون سرمایه‌گذاری وعیدی مدیر املاک این سازمان با احمد حافظ مدیر منطقه ۱۰ شهرداری مشهد و تعدادی از معاونان و مدیران این شهرداری برگزار شد، در خصوص مشکلات، موانع و ظرفیت‌های همکاری دوجانبه در این منطقه از کلان‌شهر مشهد بحث و تبادل‌نظر کرد.

در این جلسه علاوه مذاکراتی در خصوص نحوه تعاملات سازمان همیاری و شهرداری منطقه ۱۰ در حوزه‌های مختلف بر لزوم تداوم و تقویت این ارتباطات در راستای استفاده حداکثری از همکاری‌ها و ظرفیت‌های موجود به‌منظور مانع زدایی و پشتیبانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازنده دو دستگاه به‌منظور ارتقا مدیریت شهری و همچنین خدمات‌دهی مطلوب به مردم در این منطقه تأکید شد.

استفاده از ظرفیت‌های بازرگانی، تأمین نیازهای این شهرداری به تجهیزات، کالاها، ماشین‌آلات، املاک و… توسط سازمان همیاری همچنین همکاری در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از موضوعات مهم موردبحث و گفتگو در جلسه با مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ مشهد بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 126