بهبودی و ترخیص ۸۵۳ بیمار حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی
بهبودی و ترخیص ۸۵۳ بیمار حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تاکنون ۸۵۳ بیمار حاد تنفسی و یا مشکوک به ابتلا به ویروس کووید -۱۹ بهبود و از مراکز درمانی استان خراسان رضوی مرخص شده‌اند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر حمیدرضا رحیمی با تأکید بر اینکه این آمار از ۳۰ بهمن تا صبح امروز ۱۹ اسفند در سامانه EOC به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۹۴۲ بیمار حاد تنفسی، مبتلا و یا مشکوک به ویروس کووید -۱۹ در مراکز درمانی استان بستری‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه بیماران حاد تنفسی و مشکوک به ویروس کووید-۱۹ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد و تربت‌جام بستری می‌شوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۲۸ بیمار در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شامل ۱۲ شهرستان می‌شود بستری هستند.

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۸۳ بیمار مبتلابه ویروس کووید-۱۹ در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است که ۱۰۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: بهترین روش در مراحل اولیه بیماری خود مراقبتی در منزل است و در صورت تشدید علائم و مشکلات تنفسی، فرد باید به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه و سپس به سطوح دو و سه ارجاع می‌شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5