بسیج رسانه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در استان شایسته تقدیر شد
بسیج رسانه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در استان شایسته تقدیر شد

در اولین گردهمایی و نشست صمیمانه «جشن رضوان قلم» اهالی رسانه خراسان رضوی، «بسیج رسانه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد» به نیابت از خبرنگاران منطقه که طی یک سال گذشته توانستند در کنار مدافعان سلامت و شور انتخابات به‌درستی نقش‌آفرینی کنند، شایسته تقدیر شد.

به گزارش اختر شرق؛ مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در این مراسم که در تالار شهر مشهد سخن می‌گفت، عنوان کرد: خدای را شاکریم توفیق داد تا جشن «رضوان قلم » را در دهه کرامت با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای سرزمین خورشید برای نخستین بار در کشور برگزار کنیم.

عباس محمدیان اظهار کرد: این جشنواره برای صاحبان اندیشه و قلم تلنگری خواهد بود تا یادآوری کنیم خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان این شهر و استان، زیر سایه حضرت رضا علیه‌السلام و برای بهبود معیشت مجاوران و همسایگان آقا، پیگیری مشکلات زائران و مجاورانش و توسعه و آبادانی دیار منتسب به او می‌کوشند.

وی ادامه داد: رسانه‌های خراسان رضوی در کشور توانستند در حوزه رسانه‌ای صداوسیما، مکتوب و دیجیتال رتبه‌های اول کشور را کسب کند و جریان سازی رسانه‌ای استان توانسته است خراسان رضوی را به قطب رسانه‌ای کشور تبدیل کند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی اعلام کرد: سال آینده رسانه‌های خراسان شمالی و جنوبی میزبان این استان در جشن رضوان قلم خواهند بود و تلاش می‌شود با همکاری ۱۸ استان کشور برای تفکیک صندوق هنر از رسانه طوماری برای رئیس‌جمهور منتخب ارسال شود تا حدودی از دغدغه‌های قشر مظلوم رسانه کاشته شود.

محمدیان از نقش‌آفرینی اصحاب رسانه استان در کنار مدافعان سلامت و شور انتخابات در این مراسم تقدیر کرد و گفت: از همه شما عزیزان که زینت‌بخش محفلمان بودید، سپاسگزاریم و امیدواریم کم‌وکاستی‌ها را ببخشید، زیرا که برگزارکنندگان در اولین جشنواره رضوان خود را آزمودند تا در سال‌های پیش رو این جشن سالانه را مطابق سلایق شما برگزار کنند.

لازم به ذکر است؛ مهدی حسینی مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد به نیابت از خبرنگاران منطقه با حضور سردار نظری، عباس محمدیان مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی، مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی رسانه شایسته تقدیر شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 86