بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از ۱۷ هزار فرهنگی استان در دهه فجر برگزار می شود
بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از ۱۷ هزار فرهنگی استان در دهه فجر برگزار می شود

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از ۱۷ هزار فرهنگی استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ صفدر سلطانی معاون تربیت‌بدنی و سلامت این اداره کل در این خصوص گفت: در سال جاری ورزش کارکنان دولت و به‌ویژه فرهنگیان جزو برنامه‌های اصلی وزارت آموزش‌وپرورش و اداره کل آموزش‌وپرورش استان قرارگرفته و بر ورزش کارکنان تأکید شده است و ما وظیفه‌داریم در جهت ارتقاء سلامتی، نشاط و انگیزه آن‌ها گام برمی‌داریم.

وی افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، ورزش و خانواده، جشنواره‌های ورزشی و کلاس‌های مجتمع‌های ورزشی آموزش‌وپرورش همگی در جهت ارتقاء سلامت، نشاط و شادابی کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت استان انجام‌گرفته است.

سلطانی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش استان در کنار توجه به ورزش همگانی کارکنان، شرکت در ورزش‌های رقابتی را نیز در دستور کار قرار داده و به‌منظور افزایش انگیزه در کارکنان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کارکنان دولت را با حضور بیش از ۱۷ هزار فرهنگی استان خراسان رضوی برگزار می‌نماید.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در شش رشته ورزشی فوتسال ویژه برادران، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج ویژه خواهران در مراحل منطقه‌ای، شهرستان و قطب در حال برگزاری است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: مرحله استانی این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه به‌صورت متمرکز با حضور ۷۷۰ ورزشکار و در قالب ۱۰۵ تیم ورزشی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

سلطانی در پایان این رقابت‌ها را بزرگ‌ترین و پرتعدادترین مسابقات ورزشی کارکنان دولت دانست و از حمایت‌های مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در جهت برگزاری این مسابقات تقدیر نمود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6