برگزاری یادواره شهدای حماسه فتح خرمشهر در بردسکن
برگزاری یادواره شهدای حماسه فتح خرمشهر در بردسکن

به مناسبت حماسه فتح خرمشهر یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در گردان امام حسین علیه السلام بردسکن برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ به مناسبت حماسه فتح خرمشهر مراسم بزرگداشت شهدای عملیات بیت المقدس در گردان امام حسین علیه السلام بردسکن برگزار شد.

حجت الاسلام محرم مصوری امام جمعه موقت بردسکن ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه‌ساز انسان‌هایی مومن و انقلابی است و انسان را به سوی راه شهدا که ادامه راه شهدای کربلا می‌باشد هدایت می‌کند.

علی نخعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن عنوان کرد: شهدای ما از همه چیز خود گذشتند تا همه ما در امنیت و آرامش باشیم و انقلاب ما پا برجا بماند و همه ما باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دین خود را به شهدا ادا کنیم.

علی اصغر رضایی فرمانده گردان امام حسین (ع) بردسکن ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای الی بیت‌المقدس، گفت: شهدای الی بیت‌المقدس حماسه بزرگی برای ایران اسلامی رقم زدند و به انقلاب اسلامی تداوم بخشیدند و حال این وظیفه همه ماست که با حضور پرشور در پای صندوق رای حماسه‌ای دیگر را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

در ادامه مراسم یادواره علی ساعدی برادر شهید «علی محمد ساعدی» به مداحی پرداخت.

برگزاری نمایشگاه عکش شهدا جنب یادواره، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی ایستگاه صلواتی و… ازجمله برنامه‌های جانبی یادواره شهدا بود.

لازم به ذکر است؛ شهرستان بردسکن از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۷۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۲۹۷ شهید، ۷۱۳جانباز و ۴۷ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 96