برگزاری کلاس امداد و کمک‌های اولیه ویژه گردان‌های امداد و نجات بسیج توسط مربیان جمعیت هلال احمر قوچان
برگزاری کلاس امداد و کمک‌های اولیه ویژه گردان‌های امداد و نجات بسیج توسط مربیان جمعیت هلال احمر قوچان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از برگزاری یک دوره کلاس ویژه گردان‌های امداد و نجات بسیج در اردوگاه آموزشی قدس توسط مربیان هلال احمر خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مسعود برازنده با اشاره به اینکه آشنایی مردم با حوادث و ایجاد آمادگی، تاب‌آوری جامعه را بالا می‌برد گفت: در جمعیت هلال احمر و بسیج نیروهای متعهد و توانمند با اهداف خدمت به انسان‌های نیازمند فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان با بیان این مطلب که جمعیت هلال احمر، آموزش عموم مردم و تاب‌آوری جامعه را در قالب طرح‌های مختلفی همچون طرح خادم و طرح تاسیس خانه هلال در روستاها درصدد ایجاد آمادگی در عموم مردم و بالا بردن توان تاب آوری آن‌ها است، خاطرنشان کرد: هلال احمر شهرستان در راستای همکاری متقابل و افزایش تاب آوری جامعه آمادگی کامل دارد گردان‌های امداد و نجات بسیج و سپاه را توسط مربیان امداد و نجات آموزش دهد.

برازنده ضمن ابراز امیدواری مبنی بر اینکه همکاری متقابل این دو نهاد و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین منجر به پاسخ مناسب، به موقع و سریع در حوادث احتمالی شود، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان آمادگی خود، در زمینه انجام اقدامات عام‌المنفعه، بشردوستانه و آموزش امدادی و همکاری متقابل با سپاه شهرستان را دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 110