برگزاری نشست تخصصی مدیران مرکز وکلا استان‌ها به میزبانی مشهد 
برگزاری نشست تخصصی مدیران مرکز وکلا استان‌ها به میزبانی مشهد 

نشست تخصصی رئیس و مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اعضای هیئت مدیره‌های استانی مرکز در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ دکترحسن عبدلیان پور، رئیس مرکزوکلا در این باره عنوان کرد: به منظور تداوم ارتباط فی ما بین مدیران مرکز با هیئت مدیره‌های استانی همایش هم اندیشی نشست سالانه رئیس، مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اعضای هیئت مدیره وبازرسین استانی مرکز در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در نیمه بهمن ماه همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور کلیه مدیران کشوری و استانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مشهد برگزار و به مدت سه روز ادامه دارد.

عبدلیان پور بیان کرد: مرکز وکلا برگزاری دو رویداد بزرگ کشوری را در دستورکار خود قرارداده است که در تاریخ ششم بهمن ماه اولین المپیاد ورزشی آغاز شده است در این رویداد بی‌نظیر صنفی بیش از ۶۰۰ ورزشکار وکیل و کارشناس عضو مرکز از سراسر کشور شرکت کرده و در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال،دارت، پینگ پنگ، شطرنج با هم در حال رقابت هستند.

رئیس مرکز وکلا گفت: این بازی‌ها تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و بلافاصله بعد از اختتامیه این المپیاد ورزشی، نشست تخصصی مدیران کشوری مرکز وکلا با هیئت مدیره‌های استان به مدت سه روز درمشهد شروع به کار خواهد کرد.

وی به اهمیت و ارتقاء جایگاه ارزشمند وکالت، کارشناسی ومشاوره در جامعه تاکید و تصریح کرد: برای ارائه خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به اعضاء نیازمند ساماندهی وشفافیت سیستم اداری ومدیریتی در استان‌ها هستیم، به همین منظور در نشست پیش رو ایجاد وحدت و ثبات رویه مدیریتی در مرکز استان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

عبدلیان پور خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مستلزم آگاهی از فرصت‌ها و تهدیدها، پیش‌بینی شیوه و طرح‌های مواجهه با آنها، و آگاهی بخشی و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء سطح مدیریتی مرکز استان‌ها و بهبود شرایط فعلی از رویکردهای این نشست تخصصی است.

وی ادامه داد:باعنایت به اینکه همه اعضای هیئت مدیره‌های استانی با رای اعضای مرکز انتخاب می‌شوند ومدیران استانی دارای استقلال مدیریتی و اداری در حوزه خود هستند، اما لازمه و حفظ این فرآیند، ایجاد بستری مناسب جهت هم اندیشی وتدوین سیاستی واحد برای رفاه حال اعضا، بیش از پیش دارای اهمیت است که دراین همایش به آن سیاستها می‌پردازیم.

رئیس مرکز وکلا بیان کرد:در این نشست بازرسان هیئت مدیره‌ها نیزحضور دارند که با ارائه نظرات و گزارش‌های تخصصی خود،هیئت مدیره‌ها را در راستای مدیریتی اصولی و در چارچوب قانون و دستورالعمل‌های مرکز یاری خواهند کرد.

عبدلیان پور با بیان اینکه به معاونت بازرسی و امور استان‌های مرکز، ماموریت داده شد تا برگزاری این نشست تخصصی و هم اندیشی بین رئیس و مدیران مراکز استانی را در شهر مشهد برنامه‌ریزی نماید، خاطرنشان کرد: مقررشد روسای هیئت مدیره‌های استانی گزارش عملکرد سالانه و برنامه‌های آتی خود را به شکل مکتوب به دبیرخانه معاونت بازرسی و امور استان‌ها تقدیم و در باره آن ارائه گزارشی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ این مراسم از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری با حضور رئیس و مدیران مرکز، اعضای هیئت مدیره وبازرسان مراکز استان‌ها در شهر مشهد برگزار و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 75