برگزاری میز گرد تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه حاشیه شهر مشهد
برگزاری میز گرد تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه حاشیه شهر مشهد

میزگرد تخصصی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برای دومین سال پیاپی در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ برای دومین سال پیاپی میزگرد تخصصی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح که در تقویم رسمی ایران به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده، یکشنبه شب ۲۸ آذر ماه سال جاری در مسجد جوادالائمه بلوار پنجتن برگزار شد.

رمضان روحانی عضو شورای معتمدین حاشیه شهر مشهد با اشاره به اینکه این نشست با موضوع نقش طلاب و دانشجویان در مطالبه‌گری‌های حاشیه شهر برگزار شده افزود: حاشیه شهر مشهد امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و یکپارچگی است که از مهمترین راه‌های تحکیم وحدت در حاشیه شهر، ایجاد فضای گفتگو در این مناطق است.

وی ادامه داد: در این نشست سعی شد از طلاب و دانشجویان جوان و صاحب ایده حاشیه شهر دعوت کنیم تا به گفتگو بنشینند و دیدگاه خود را در موضوع حاشیه شهر و مطالبه‌گری بیان کنند.

روحانی با اشاره به اینکه حضور در اینگونه نشست‌ها برای عموم آزاد است، گفت: ما برنامه داریم برای روشنگری فرهنگی و آموزش صحیح مطالبه‌گری، با کمک فعالین و متخصصان حاشیه شهر در مناطق مختلف، برنامه‌های گفتگو محور در قالب نشست و کرسی‌های آزاد اندیشی را در مساجد ایجاد کنیم تا به شعار مسجد محوری جامه عمل بپوشانیم.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 91