برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر در مشهد
برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر در مشهد

نخستین مسابقه عکاسی، کاریکاتور و نقاشی با موضوع فرهنگ‌سازی در مورد انرژی‌های تجدیدپذیر و فناوری‌های نوین انرژی با همکاری دانشگاه سجاد و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق وبه نقل ازصداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ این مسابقه همزمان با نهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و پنجمین همایشبرگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر در مشهد فناوری‌های نوین انرژی در اسفند ماه سال جاری برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا سوم اسفندماه از طریق فضای مجازی به شماره همراه ۰۹۳۳۲۷۲۸۷۲۰ ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://go.sadjad.ac.ir/m۸a مراجعه کنند.

انواع انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران، انرژی‌های تجدیدپذیر در منظر شهری، سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر در شهر هوشمند، سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی و خودرو‌های برقی، انرژی تجدیدپذیر و شبکه حمل و نقل عمومی، اهمیت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ساختمان‌ها، مکان‌یابی و ظرفیت‌یابی منابع تولید پراکنده در ایران و زندگی هماهنگ با محیط زیست و بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله محور‌های این مسابقه خواهند بود.

این کنفرانس از دوم تا پنجم اسفند ماه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی و میزگرد‌های علمی در دانشگاه سجاد مشهد برپا خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 24