برگزاری مراسم ۹ دی و یادواره شهدای بصیر روحانی در شهر درود
برگزاری مراسم ۹ دی و یادواره شهدای بصیر روحانی در شهر درود

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از برگزاری مراسم ۹ دی و یادواره شهدای بصیر روحانی شهرستان زبرخان در شهر درود خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حسن درودی کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: بمناسبت فرا رسیدن حماسه عظیم ۹ دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت، مراسم ۹دی و یادواره شهدای بصیر روحانیون شهرستان زبرخان با سخنرانی حجت‌الاسلام جوانشیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور در جوار امامزادگان عین علی و زین علی در شهر درود برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام جوانشیری گفت: غبار فتنه را فقط با آب زلال روشنگری است که می‌توان شست و از بین برد و ملت ایران بدانند که فتنه‌ها در راه است و باید هوشیار باشند و دو قطبی کردن جامعه به موافقین و مخالفین مذاکره نوعی فتنه است، اظهار کرد: همه بدانند در این کشور هیچ کس با مذاکره به نفع کشور به نفع مصالح کشور مخالف نیست اما ملت ایران با تجربه شده است و از این پس اگر بخواهد مذاکره کند به جای فرستادن ابوموسی‌ها به پای میز مذاکره مالک اشترها را خواهد فرستاد.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها گفت: ملت ایران امروز دیگر به خوبی می‌داند که رفع تحریم به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است که رفع نخواهد شد و رفع تحریم بدست آمریکا توهمی بیش نیست اما دفع و خنثی‌سازی اثرات تحریم به دست توانمند جوانان غیور و دانشمند ایرانی اتفاق خواهد افتاد که قطعا شدنی است اگر غرب زده‌ها بگذارند و آدرس اشتباه ندهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: تمام و امید و تکیه بر توانمندی بالای نسل جوان و باسواد ایرانی در دفع و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی گفت: کسانی که از اول انقلاب در مصدر امور بوده‌اند در تمامی دولت‌ها نفر اول یا دوم بوده‌اند حق ندارند وقت ملت عزیز و این تاریخ پر افتخار کشور را با آیا میدانیدهای تکراری بگیرند، اگر فرصتی هست که هست باید این فرصت ذی قیمت در این برهه حساس کشور را به نسل جوان خوش فکر باسواد کشور سپرد. نسل جوان ما اگر فرصت پیدابکند همانطوری که در برهه‌های مختلف از تاریخ کشور افتخار آفرین شد این بار نیز حماسه‌ای بزرگ در راه نجات کشور از چنگال تحریم‌های ظالمانه دشمنان رقم خواهد زد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور در پایان اظهار کرد: روحانیون باید بدون ملاحظه و بدون مصلحت اندیشی در راه روشنگری قدم‌های بزرگتری بردارد و چهره منافقین وخائنین همیشه طلبه‌کار را افشا کنند ملت ما باید بیدار باشد، ملت ما باید هوشیار باشد که البته به حول و قوه الهی و به تدبیر امام جامعه حضرت امام خامنه‌ای عزیز ملت ما امروز بیدار است، آگاه است، هوشیار است و گول فتنه و فتنه گران و بندبازان و زبان درازان سیاسی را نخواهد خورد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 28