برگزاری ششمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان زاوه
برگزاری ششمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان زاوه

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاوه از برگزاری ششمین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با حضور فرماندار و دیگر اعضای کارگروه خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ ایرج ثابت در این جلسه گفت: تاکنون ۴۹ طرح به مبلغ ۱۳۹۰۰ میلیون ریال به بانک رفاه معرفی شده است که ۳۳ طرح موفق به جذب تسهیلات به مبلغ ۸۲۰۰ میلیون ریال شده‌اند و برای ۱۰۱ نفر نیز ایجاد اشتغال گردیده است.

وی طرح‌های معرفی شده را در قالب پشتیبان و مستقل دانست و اظهار امیدواری کرد سایر طرح‌ها هم بتوانند در موعد مقرر نسبت به جذب تسهیلات اقدام نمایند.

ثابت در رابطه با مشاغل خانگی گفت: کسب و کار خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و بدون ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل گرفته و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود.

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاوه در پایان عنوان کرد: علت اهمیت موضوع کسب و کارهای خانگی، همخوانی بسیار خوب این مشاغل با هنجارهای فرهنگی ما است به همین دلیل مشاغل خانگی می‌تواند ایجاد اشتغال در این منطقه داشته باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11