برگزاری سلسله همایش‌های مدیران هیئات مذهبی در شهرستان نیشابور
برگزاری سلسله همایش‌های مدیران هیئات مذهبی در شهرستان نیشابور

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از برگزاری سلسله همایشهای مدیران هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا جوانشیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، همایش مدیران هیئات مذهبی در شش نقطه شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: این همایشها در شهرستانهای نیشابور، زبرخان، فیروزه و بخشهای مرکزی، میان‌جلگه و سرولایت برگزار شد.

حجت‌الاسلام جوانشیری با بیان اینکه فعلا در شرایط خاص کرونایی قرار داریم، گفت: باید برای برگزاری مراسم پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت شود و مسئولین برگزاری باید مسئولیت پذیر باشند.

حجت‌الاسلام جوانشیری اظهار کرد: وظیفه مدیران هیئات مذهبی باید دغدغه مند کردن مردم در امور مذهبی باشد. وی بر برپایی هیئت ها در فضاهای باز، تهیه ماسک و محلول ضدعفونی کننده برای استعمال مردم تاکید کرد و گفت: به فکر پیداکردن یک بانی برای تهیه این موارد باشید و جلسات با مدت زمان کوتاه برگزار شود. در ورودی مجلس هم انتظاماتی حضور داشته باشد تا نظم کرونایی به حضار بدهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: در این همایش ها ائمه جمعه، فرمانداران دادستان، بخشداران و معاونین دانشکده علوم پزشکی شهرستان هر کدام در راستای مأموریت خود به نطق سخن پرداختند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2