برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در قرقیزستان؛ فرصتی ویژه برای گسترش فعالیت‌های تجار و بازرگانان خراسان رضوی
برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در قرقیزستان؛ فرصتی ویژه برای گسترش فعالیت‌های تجار و بازرگانان خراسان رضوی

رایزن اقتصادی سفارت جمهوری قرقیزستان در تهران، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی ویژه برای گسترش روابط اقتصادی تجار و بازرگانان خراسان رضوی با ظرفیت‌های کشور قرقیزستان دانست.

به گزارش اختر شرق؛ نیاز اف در وبینار تقویت همکاری‌های تجاری ایران و قرقیزستان در مشهد اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در واقع فرصتی ویژه برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران مخصوصاً تجار و بازرگانان خراسان رضوی با قرقیزستان است.

وی افزود: تجار و بازرگانان خراسان رضوی می‌توانند با شناسایی پتانسیل‌های بالای جمهوری قرقیزستان در عرصه اقتصادی این کشور حضور پررنگ‌تری داشته‌باشند.

اشتراکات فرهنگی بالا بین ایران و قرقیزستان، تسهیل‌گر روابط اقتصادی دو طرفه

نیاز اف همچنین در ادامه گفت: جمهوری قرقیزستان با جمهوری اسلامی ایران اشتراکات فرهنگی بسیاری دارد که این موضوع می‌تواند به توسعه روابط تجاری کمک شایانی کند.

رایزن اقتصادی سفارت جمهوری قرقیزستان در تهران با تأکید بر کیفیت کالا‌های خوب ایرانی تصریح کرد: کیفیت کالا‌های خوب ایرانی زمینه‌های حضور تجارو بازرگانان را در این کشور آسان‌تر می‌کند.

در تلاش برای سهولت امور بانکی تجار ایرانی هستیم

رایزن اقتصادی سفارت جمهوری قرقیزستان در تهران در ادامه این وبینار خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برای سهولت در امور بانکی تجار ایرانی که با این کشور مراودات مالی داشته باشند را انجام می‌دهیم.

نیازاف تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم تا تسهیلات اعطای ویزا در فرودگاه و اعطای تسهیلات مالی را برای تجار ایرانی فراهم کنیم.

رایزن اقتصادی سفارت جمهوری قرقیزستان در تهران ابراز‌امیدواری کرد: این نمایشگاه موجبات روابط صمیمانه‌تر شود.

لازم به ذکر است؛ این وبینار جهت هماهنگی حضور تجار و بازرگانان خراسان رضوی در دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در قرقیزستان در شهریور ماه سال جاری در بیشکک برگزار شد.

خبرنگار: مهدی رضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 14