برگزاری دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در مشهد/ واگذاری ۳۰ وظیفه به این کارگروه
برگزاری دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در مشهد/ واگذاری ۳۰ وظیفه به این کارگروه

دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده مشهد به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ احمد ریواده در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان گفت: این کارگروه بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران و با عنایت به ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تشکیل می‌شود.

ریواده با اشاره به واگذاری ۳۰ وظیفه به این کارگروه و عضویت ۲۹ عضو ثابت و ۱۵ عضو متغیر، عنوان کرد: برابر مصوبه هیئت‌وزیران کمیسیون‌های مشابه تجمیع و در قالب این کارگروه برگزار می‌شود. لذا ساختار کارگروه با دعوت از اعضای حقیقی و حقوقی و تشکل‌های مردمی شکل و کمیته‌های تخصصی ذیل آن ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد اظهار کرد: به‌منظور هم‌افزایی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی صحیح، ساختار کمیته‌های تخصصی کارگروه متناسب با شرایط شهرستان مشهد مقدس بایستی ایجاد گردد.

 ریواده در پایان تصریح کرد: با دستور فرماندار و ریاست کارگروه مقرر شد چهار کمیته فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده و نجات (جهاد اجتماعی) پیش‌بینی و شرح وظایف و اعضای هر کمیته جهت تصمیم‌گیری به کارگروه اعلام شود.

همچنین در این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی «کودکان کار» و نیز سیاست‌های ابلاغی در حوزه تحکیم بنیان خانواده از سوی دستگاهی ذی‌ربط ارائه گردید.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه ابلاغ مروی مدیر اداره بهزیستی شهرستان به‌عنوان دبیر کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان مشهد تقدیم شد.

خبرنگار: یونس ریحانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 62