برگزاری جلسه کلینیک کشاورزی بهترین فرصت برای رفع موانع تولید در جوین
برگزاری جلسه کلینیک کشاورزی بهترین فرصت برای رفع موانع تولید در جوین

جلسه کلینیک کشاورزی با حضور فرماندار، معاون و سایر مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان و با سخنرانی مدیری جهاد کشاورزی این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در حاشیه این جلسه بابیان اینکه هدف اساسی تشکیل کلینیک‌های کشاورزی در شهرستان مرتفع سازی مشکلات پیشروی بهره‌برداران این بخش با همکاری سایر ادارات این شهرستان است، گفت: به لطف خدا در سالی بسر می‌بریم که از سوی مقام معظم رهبری اولین و مهم‌ترین رکن آن مانع زدایی در بخش‌های تولیدی بخصوص در کشاورزی به‌عنوان بخش تأمین‌کننده امنیت غذایی نیز محسوب می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با اشاره به اینکه چند واحد بزرگ تولید محصولات کشاورزی به خاطر عدم هماهنگی دستگاه‌ها دچار مشکل شده‌اند، عنوان کرد: این جلسه نیز به ریاست فرماندار شهرستان و باهدف رفع مشکلات این واحدها برگزارشده است.

وی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در شرایط که تولید به‌عنوان ریسک محسوب می‌شود را نیز بسیار لازم دانست و افزود: رفع مشکلات در این کلینیک‌ها صرفاً به جهاد کشاورزی اختصاص نداشته و تمامی دستگاه‌ها با رعایت قوانین باشد در رفع موانع پیش روی ایشان گام بردارند.

قارزی با اشاره به اینکه خام فروشی محصولات کشاورزی درواقع توجیه اقتصادی نداشته و کشاورز از فروش آن سود چندانی نمی‌کند افزود: وجود صنایع تبدیلی و فراوری محصولات کشاورزی باعث ایجاد ارزش‌افزوده در محصولات تولیدی خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با اشاره به شعار و اهداف سالی که در آن هستیم، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و به‌تبع فرمانداری شهرستان در هسته اصلی این کلینیک همواره از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در جهت احداث کارخانه‌ها صنایع تبدیلی حمایت ویژه خواهیم کرد.

خبرنگار: سید حجت‌الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 81