برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری شعر و ادب استان خراسان رضوی
برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری شعر و ادب استان خراسان رضوی

با حضور اعضای جلسه شورای سیاستگذاری شعر و ادب استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه شورای سیاستگذاری شعروادب استان خراسان رضوی با حضور افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، زهرا صفاری مسئول دفترشعر و ادب وهمچنین اعضای شورای سیاستگذاری شعر و ادب استان در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه که درآستانه روز شعر و ادب برگزار گردید، برنامه‌های شش ماهه دوم سال طرح و اعضاء در خصوص نحوه‌ی اجرای ان به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه افشین تحفه گر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ضمن قدر دانی از حضور اعضای شورا به فعالیت‌های شش ماهه اول سال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۹ علی رغم تعطیلی بخش عمده فعالیتهای فرهنگی، فعالیتهای شعر و ادب در فضای مجازی به کار خود ادامه داد. جلسات شب شعر، نقد و معرفی کتاب، بزرگداشت چهره‌های شعر و ادب استان و برنامه‌های متنوع دهه کرامت و دهه ولایت از جمله فعالیتهای انجام شده در ۶ماهه نخست سال بود که باتوجه به شیوع بیماری، در فضای مجازی صورت گرفت.

لازم به ذکر است؛ در پایان مقرر شد طبق شیوه نامه‌ی شورای سیاستگذاری، به جهت تحقق اهداف طرح شده در شیوه نامه، جلسات حضوری شورای شعر و ادب استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت ماهانه برگزار گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4