برگزاری جلسه دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان
برگزاری جلسه دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان

جلسه دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان با هدف رفع ابهام مولفه ای مندرج در چک لیست های ابلاغی دبیرخانه موضوع انتخاب خانه های بهداشت کارگری برتر و کارفرمای سلامت محور با حضور محمد امین بابایی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش اخترشرق؛ در این نشست بابایی، مدیر اجتماعی این اداره کل طی سخنانی گفت: بر پایه تعریف سازمان جهانی بهداشت “محیط کار سالم” باید به گونه ای باشد که کارکنان ومدیران آن از یک فرایند ارتقاء مداوم به منظور حفاظت و بهبود سلامت،ایمنی و تندرستی همه کارکنان و پایداری در محیط کار بهره ببرند.

وی افزود: فضای محیط کار به عنوان یک مجال مهم برای اقدامات  ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری ها به شمار می رود و با توجه به محدودیت های موجود باید به نحوی برنامه ریزی کرد تا بهترین ها انتخاب و معرفی شوند.

بابایی ابراز کرد: امید است با تقدیر از خانه های بهداشت کارگری برتر و کارفرمایان سلامت محور علاوه بر الگو سازی بتوانیم پویایی و نشاط و در نهایت افزایش راندمان کاری را در بین جامعه هدف شاهد باشیم.شایان ذکر است در پایان از تعدادی از اعضای شورای هماهنگی خـدمات بهـداشتی به بیمه شـدگان اسـتان با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5