برگزاری جلسه توجیهی تعاونی در شرف تاسیس بانوان سرپرست خانوار شهرستان جوین
برگزاری جلسه توجیهی تعاونی در شرف تاسیس بانوان سرپرست خانوار شهرستان جوین

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوین از برگزاری جلسه توجیهی تعاونی در شرف تاسیس بانوان سرپرست خانوار و تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید جواد سجادی منش، در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به بانوان فعال شهرستان، توضیحاتی در خصوص پتانسیل‌ها وتوانمندی‌های منطقه در حوزه کسب وکارهای خانگی و کارگاهی برای بانوان ارائه و به نقش بانوان در توسعه و رشد اقتصاد خانواده‌ها تاکید نمود.

وی به بیان نقش تعاون و تعاونگری در انجام فعالیت و کسب و کار، فعالیت‌های اقتصادی، تقویت روحیه مشارکت در نحوه تشکیل و راه اندازی تعاونی و همچنین ساماندهی و ایجاد اشتغال‌زایی و کمک به درآمد خانوارها اشاره کرد و آمادگی این اداره را برای تشکیل تعاونی بانوان شهرستان اعلام نمود.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به مذاکرات مثبت انجام شده با مدیران شرکت پارس فولاد سبزوار در خصوص واگذاری دوخت لباس‌های کار این شرکت به شرکت تعاونی بانوان شهرستان، آینده بسیار روشنی از تشکیل این تعاونی بانون دیده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ سپس حضار به بیان نظرات در خصوص تشکیل تعاونی پرداخته و در پایان هیئت موسس تعاونی بانوان شهرستان جوین انتخاب و مقرر گردید هیئت موسس پیگیری و اقدامات بعدی را انجام دهد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2