برگزاری بیست و سومین هم آفرینی مشهد در هفته دوم اسفندماه
برگزاری بیست و سومین هم آفرینی مشهد در هفته دوم اسفندماه

مدیرکل هماهنگی اجرایی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به اهمیت موضوع سنگ سرپانتین یاهرکاره به عنوان یکی ازبرندهای ویژه سوغات شهرمشهد و در راستای شناساندن بیشتررو بهتراین هنرصنعت، بیست و سومین هم آفرینی مشهد با نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد، برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی قناویزچی در این باره عنوان کرد: معین اقتصادی شهرستان مشهد با همکاری مرکز نوآوری شهری، بیست و سومین هم آفرینی مشهد با نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد را برگزار می‌کند.

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد تصریح کرد: طراحان و تولیدکنندگان صنایع دستی با محوریت سنگ سرپانتین، طراحان گرافیک و بسته بندی، طراحان صنعتی، ایده پردازان فرهنگی، علاقه مندان به فعالیت‌های استارتاپی، داوطلبان اجتماعی، متخصصین رسانه و فضای مجازی، متخصصین بازاریابی و بازرگانی حوزه محصولات هنری و فرهنگی می‌توانند با ثبت نام در این رویداد به صورت فردی و تیمی با ارسال رزومه از طریق واتساپ، شرکت نمایند.

وی هدف از برگزاری رویداد «هم آفرینی مشهد» را خلق مدل‌های نوآورانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع دستی با محوریت متریال سنگ سرپانتین، شبکه‌سازی و تولید محتوا، طراحی محصول، برندینگ و بسته‌بندی برای عرضه در بازار و توسعه نمانام سوغات عنوان کرد.

قناویزچی با بیان اینکه رویداد «هم آفرینی مشهد» روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه در کارخانه نوآوری مشهدو با حضور افراد شرکت کننده برگزار می‌شود. ضمنا کارگاه‌های آموزشی این رویدادهم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای اطلاع از حضور در رویداد هم آفرینی مشهد، به شماره ۰۹۰۳۸۴۶۸۰۳۲ و برای ارسال رزومه با شماره ۰۹۰۵۲۶۵۹۳۷۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است؛ رویداد «بیست و سومین هم آفرینی مشهد» با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی، اداره کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری و شرکت شتاب دهنده ماموت برگزار می‌گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 113