برگزاری اختتامیه مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار
برگزاری اختتامیه مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار با حضور شاهین فر عضو هیئت مدیره این شرکت، نفرات برگزیده و همچنین ارتباط تصویری با هیئت داوران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن جلسات شرکت عمران گلبهار برگزار شد، مریم شاهین فر ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان، اظهار کرد: طی این فراخوان تعداد ۲۴ طرح از ۲۴ هنرمند دریافت گردید که طبق برنامه زمان‌بندی شده این طرح‌ها و مستندات توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار گرفت.

عضوهیئت مدیره شرکت عمران گلبهار بیان کرد: در مرحله داوری آثار که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار و هیئت داوران همراه بود، پس از بررسی کارشناسانه‌ی طرح‌ها و مستندات ارائه شده، هیئت داوران سه طرح را بعنوان رتبه‌های برتر برگزیدند که اثر آرمین متقی راد مقام اول، افسانه اسحق نیا و بهروز سلیمی مقام‌های دوم و سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ این مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برگزیده به کار خود پایان داد و در آینده طرح برگزیده در محل میدان مرکزی شهر جدید گلبهار توسط شرکت عمران این شهر اجرا و عملیاتی خواهد گردید.

لازم به ذکر است؛ شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور بهبود سیمای بصری و ارتقاء خوانایی در محدوده توسعه این شهر در خصوص طراحی منظر و المان میدان اصلی شهر، با استفاده از تجربیات و دانش هیئت داوران متشکل از دکتر خسرو صحاف، دکتر علی مقدم آریایی، دکتر فرشاد تاتاری، دکتر هیرو فرکیش، دکتر جواد مومن آبادی و دکتر نرجس سادات فاطمی از اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور و همچنین دعوت از تمام هنرمندان، معماران، مهندسان و طراحان حقیقی و حقوقی کشور اقدام به برگزاری این مسابقه نموده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 65