برپایی نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در نیشابور
برپایی نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در نیشابور

نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی تا ۲۸ بهمن ۹۸ هرروز از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر هست.

به گزارش اختر شرق؛ هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه آثار دانش آموزان نیشابور در خصوص جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش زبرخان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و انجمن پرواز و کودک و نوجوان سیمرغ نیشابور در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هدف از برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تقویت مهارت‌های خوانش کتاب و مطالعه است

نرجس مقدم پاشا گفت: دانش آموزان نیشابوری در رشته‌های فرهنگی و هنری توانسته‌اند آثار مانایی را تاکنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی را به مخاطب ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب وکتابخوانی بیش از ۴۰۰ اثر شامل، نامه به نویسندگان کتاب، بازنویسی کتاب، نوشتن داستان کتاب، cd کتاب، کاردستی و ساخت شخصیت‌های کتاب در معرض دید عموم قرارگرفته است.

مقدم پاشا یادآورشد: چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در راستای کتاب‌خوانی گروهی کودکان و نوجوانان است که با محیط کتاب‌فروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه و بحث درباره کتاب، چرخش کتاب در میان همسالان، ارتباط با نویسنده، برقراری ارتباط مستقیم میان نویسندگان کودک و نوجوان با خوانندگان و… آشنا می‌شوند.

وی عنوان کرد: هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه آثار دانش آموزان نیشابور در خصوص جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش زبرخان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، انجمن پرواز و کودک و نوجوان سیمرغ نیشابور در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه آثار جام باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی تا ۲۸ بهمن ۹۸ هرروز از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر هست.

خبرنگار: زهرا بتوئی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12