برنامه‌های متنوعی ویژه هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد کاشمر برگزار می‌شود
برنامه‌های متنوعی ویژه هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد کاشمر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر گفت: برنامه‌های متنوعی ویژه هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد کاشمر برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی توکلی با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که نوجوانان و جوانان مساجد در این برنامه مشارکت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مساجد دارند، گفت: برگزاری آئین تلاوت نور و جلسات قرانی محفل انس با قرآن در مساجد شهرستان و اهدا ثواب قرائت یک صفحه قرآن کریم به روح پرفتوح شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر تصریح کرد: برنامه غبارروبی مزار شهدا در آرمگاه شهید مدرس (ره) و شهدای گمنام در شهر ریوش و گلزار شهدای روستاه‌های بخش مرکزی توسط کانون‌های مساجد از جمله برنامه‌های ویژه در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

وی ادامه داد: بخش نقاشی کودکان، توزیع بروشور بیانیه گام دوم انقلاب و نقش مساجد، اهدا بسته‌های فرهنگی و تبیین نقش و جایگاه کانون‌های مساجد و برنامه سه شنبه‌های تکریم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

توکلی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوع از جمله برگزاری یادواره و یادمان‌های شهدا در مساجد از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر در پایان خاطرنشان کرد: تزئین و فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی در مساجد به همین مناسبت خواهد بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9