برنامه‌های فرهنگی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تربت جام یکپارچه برگزار می‌شود
برنامه‌های فرهنگی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تربت جام یکپارچه برگزار می‌شود

فرماندار و رئیس شورای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تربت جام گفت: در اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های فرهنگی متناسب با وضعیت شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه هماهنگی اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تربت جام، و روسای ادارات؛ با هدف یکپارچگی برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های مختلف، برگزار شد.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ، آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تربت جام با تأکید به اقداماتی که برای نخستین سالگرد سردار قاسم سلیمانی باید انجام شود، خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم باید تمام تلاش و توانمان این باشد در حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس تلاش کنیم، اگر ما اکنون اینجا هستیم به واسطه شهدای انقلاب است، باید از تمام ظرفیت شهرستان و ادارات استفاده شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی در خور و شخصیت سردار سلیمانی انجام شود.

مرتضی حمیدی با اشاره به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی و حقی که بر گردن ملت ایران دارد، برگزاری باشکوه اولین سالگرد ایشان را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیتی جهانی است و زبان از عظمت شهید قاصر است، شهید در قلب مردم جای دارد، نام و یاد و مکتب حاج قاسم سلیمانی را می‌بایست تا همیشه در جامعه زنده نگاه داریم و تمام توان و تلاش را بکار ببریم که این شخصیت را بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

در ابتدای جلسه علی اکرامی مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به کسب رتبه برتر دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تربت جام در استان گفت: کسب رتبه برتر با پشتکار و همکاری تمامی مجموعه بدست آمده و این برای شهرستان افتخار است.

وی بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی کل کشور روز ۱۳ دی ماه در تقویم روز ملی مقاومت نام‌گذاری شده است. و در شهرستان نیز با نظر کارشناسان و هماهنگی بعمل آمده مسیر میدان قدس تا میدان بسیج بنام سردار دل‌ها نامگذاری شود.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 16