بررسی مشکلات ساکنین محلات گلبهار
بررسی مشکلات ساکنین محلات گلبهار

با حضور نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود و همراهی جمعی از مسئولین، مشکلات ساکنین محلات مختلف گلبهار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ حسین امامی راد نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود در مجلس شورای اسلامی به همراهی هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار و جمعی از مسئولین گلبهار با حضور در محلات مختلف گلبهار، مشکلات ساکنین این مناطق را بررسی نمودند.

در این برنامه که با بازدید از مجتمع فرهنگی و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) محله ۱۷ آغاز شد، مدیرعامل شرکت عمران گلبهار ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه، گفت: ما سعی کرده‌ایم تا این مسجد و مجتمع فرهنگی به لحاظ تامین فضای فرهنگی از کتابخانه بزرگ و مناسب و همچنین تامین منابع مالی و مخارج از امکانات خوبی به ویژه واحد تجاری و آشپزخانه برخوردار باشد.

هومن گریوانی با بیان این مطلب که تجهیزات کتابخانه نیز توسط خیر وقف شده است و پیش از این تجهیز کتابخانه‌های مسجد جامع و کتابخانه بهشت در محله ۱۱ با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی صورت گرفته است، عنوان کرد: همچنین طبق نظر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، شرکت عمران گلبهار قطعه زمینی را جهت احداث مرکز کتابخانه‌های این شهر مشخص نموده که با اخذ مجوزات لازم توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی احداث و تجهیز خواهد شد.

حسین امامی راد نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از احداث مجتمع فرهنگی و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) و پیش بینی‌های به عمل آمده که موضوع فرهنگ، علم، اشتغال و درآمد را نیز برای این مجتمع و محله به همراه خواهد داشت، از مدیرعامل و مجموعه شرکت عمران گلبهار تقدیر نمود و از پیگیری احداث مرکز کتابخانه‌های گلبهار خبر داد.

وی در پایان این برنامه در جمع ساکنین مسکن مهر فرهنگیان و ساکنین محله ۱۲، بیان کرد: با توجه به مشکلات مطرح شده از جمله تعاونی ها، فضای سبز، امتیازات برق و گاز، آسفالت، جدول‌گذاری و… که خواسته به حق مردم عزیز است، باید از ظرفیت‌های خوب شرکت عمران، شهرداری و دیگر ادارات استفاده نمود و با تقسیم کار و تصمیمات مناسب، رضایت مردم را جلب نماییم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 120