بررسی عملکرد یک‌ساله اداره فضای سبز شهرداری چناران
بررسی عملکرد یک‌ساله اداره فضای سبز شهرداری چناران

اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز در جلسه علنی شورا به بحث و بررسی گذاشته شد.

اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز در جلسه علنی شورا به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر چناران با اعلام این مطلب گفت: در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، شهردار و رئیس اداره خدمات شهر برگزار شد، نمایندگان مردم عملکرد یک‌ساله این اداره را در دستور کار خویش قراردادند.

 وی افزود: در ابتدا وضعیت فضای سبز شهر و مشکلات و برنامه‌های جاری و آتی این اداره مطرح شد که در ادامه آن رئیس اداره فضای سبز شهرداری گزارش عملکرد این واحد و پیگیری مصوبات جلسه قبل را به استحضار اعضای شورا رساند.

 رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر چناران با اشاره به تأکید مسئول این قسمت بر نیاز به اعتبارات و امکانات بیشتر در حوزه فضای سبز شهرداری، گفت: پیگیری اتمام طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری و انجام مطالعات کارشناسی در اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز ازجمله مواردی بود که توسط مهندس مظفری به شورا ارائه شد.

مهندس نظافت تصریح کرد: طرح تولیدات گل‌ و گیاه توسط شهرداری، مدیریت هزینه آب مصرفی و تأمین نیازهای آبی پارک‌ها، تلاش جهت جلب مشارکت همشهریان در توسعه و حفظ فضای سبز و استفاده از بسته‌های تشویقی شهرداری، حفظ سرسبزی و طراوت موجود در پارک‌ها و پیگیری احداث مانَک‌های جدید، کمک به توسعه و ایجاد فضای سبز در محدوده مسکن مهر و شهرک امام رضا، بهره‌برداری از پارک ویژه بانوان و زیباسازی بلوار شهدا از دیگر مواردی بود که در جلسه شورا از سوی مسئول فضای سبز شهرداری بیان شد.

عضو شورای شهر چناران خاطرنشان ساخت: پس از اتمام گزارش حوزه عملکردی فضای سبز، اعضا شورا ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته بر توجه خاص شهرداری به تسریع در اجرای موارد مذکور تأکید کردند.

وی بیان کرد: در ادامه جلسه کار بررسی مکاتبات و لوایح شهرداری در خصوص تفریغ بودجه سال ۹۷، گزارش حسابرسی سال ۹۵ و انتخاب حسابرس سال‌های ۹۶ و ۹۷ شهرداری، تهاتر بدهی‌های ادارات دولتی از محل اوراق خزانه اسلامی انجام و به تصویب شورا رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 126