برخورداری ۸۸ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان‌های: کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ از پوشش تلفن همراه
برخورداری ۸۸ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان‌های: کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ از پوشش تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی خبرداد: از مجموع ۱۴۷ روستای بالای ۲۰ خانوارشهرستان‌های: کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ، ۱۲۸ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

به گزارش اختر شرق؛ علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور نمایندگان شهرستان‌های مذکور در مجلس شورای اسلامی، مدیریت مخابرات استان و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: ۸۸ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان‌ها از پوشش همراه برخوردار بوده و بیش از ۸۳ درصد از آن‌ها نیز دارای امکانات نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه هستند.

دلگیر عنوان کرد: هم اکنون عملیات ارتقاء چهار سایت تلفن همراه در دست اقدام است که با اتمام این طرح شش روستای بالای ۲۰ خانوار دیگر از توابع این شهرستان‌ها نیز ازتکنولوژی نسل سه و چهار تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان با اشاره به تلاش‌های صورت پذیرفته و در حال انجام این اداره کل در حوزه‌های ارتباطی مناطق مذکور ابراز امیدواری کرد: با همکاری سایر نهادها و سازمان‌های ذی ربط، شاهد بهبود هرچه بیشتر شاخص‌های ارتباطی در این بخش از استان باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 146