برای یک هفته میدان دام کاشمر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل می شود
برای یک هفته میدان دام کاشمر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل می شود

فرماندار کاشمر گفت: برابر مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر و شورای سلامت و امنیت غذایی جمعه‌بازار کاشمر تعطیل شد و تصمیم بر این شده تا برای یک هفته میدان دام کاشمر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل شود.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار کاشمر در دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر که با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اولویت ما در شهرستان تأمین سلامت و امنیت مردم در شرایط به وجود آمده هست و ازاین‌رو تمامی محدودیت‌ها و برخی ممنوعیت‌هایی که در سطح شهرستان ایجادشده فقط در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان است.

وی با تشکر از اقدامات مدیریت و کادر بهداشتی شهرستان اظهار کرد: با همدلی و همراهی که از سوی مسئولان تاکنون وجود داشته است شرایط شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر بهتر می‌باشد و این بدان معنی نیست که در روزهای آتی شرایط همین‌گونه باشد.

ساقی افزود: در جلسات شورای سلامت و مدیریت بحران تأکید ویژه‌بر امر آموزش و اقدامات پیشگیرانه داشته‌ایم و تاکنون اقدامات قابل قبولی از سوی ادارات ذی‌ربط برای ضدعفونی و گندزدایی در محیط‌های اداری و عمومی و روستاها صورت گرفته است.

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: برابر مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر و شورای سلامت و امنیت غذایی جمعه‌بازار کاشمر تعطیل شد و تصمیم بر این شده تا برای یک هفته میدان دام کاشمر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل شود.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر بابیان اینکه باید همه اقشار در شهرستان نسبت به اهمیت موضوع و مقابله با شیوع ویروس کرونا حساس شوند خاطرنشان کرد: به هر موضوعی که باعث خدشه‌دار شدن سلامت مردم شود ورود پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم با همراهی مردم و تلاش مسئولین از این بحران با کمترین خسارت و آسیب در شهرستان عبور نماییم.

وی افزود: مرجع اصلی اطلاع‌رسانی و بیان مسائل مرتبط با ویروس کرونا در شهرستان مدیریت بهداشت و درمان شهرستان می‌باشد و از سایر مسئولین و خواسته‌شده از اظهارنظرهای غیر کارشناسی در این زمینه پرهیز نمایند.

فرماندار کاشمر در پایان از همه اقشار مختلف مردم خواست ضمن همراهی در مقابله با ویروس کرونا و رعایت هشدارهای بهداشتی در این مدت از سفرهای غیرضروری و برگزاری مراسم‌ها پرهیز نمایند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 22