بخش عمده‌ای از مطالبات سنوات گذشته بیمه سلامت استان به موسسات طرف قرارداد تسویه شد
بخش عمده‌ای از مطالبات سنوات گذشته بیمه سلامت استان به موسسات طرف قرارداد تسویه شد

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: با پرداخت ۱۱۸۳ میلیارد تومان بخش عمده‌ای از مطالبات سنوات گذشته این اداره کل به موسسات طرف قرارداد تسویه شده است.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر علیرضا رمزی مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در این باره گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون طی چندین مرحله بالغ بر ۱۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار جهت تسویه و پرداخت مطالبات موسسات و مراکز درمانی طرف قرار داد به این اداره کل تخصیص داده شد که آخرین مرحله در ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ و به مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۳۲۳ میلیون بوده است.

وی گفت: با تخصیص و پرداخت مبلغ ۱۱۸۳ میلیارد تومان عملا تمام مطالبات بخش غیر از دانشگاهی و دانشگاهی مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ تسویه کامل شد. همچنین مطالبات بخش غیر از دانشگاهی سال ۱۳۹۸ نیز تسویه کامل و در بخش دانشگاهی سال۹۸ لغایت آذر و بخشی از دی ماه تسویه و پرداخت شد. مطالبات بخش غیر از دانشگاهی در سال ۱۳۹۹ نیز لغایت مردادماه و در بخش دانشگاهی لغایت اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تسویه و پرداخت شده است.

دکتر رمزی در پایان خاطرنشان کرد: این پرداخت‌ها در نوع خود در سازمان بیمه سلامت ایران کم نظیر بوده است و با تلاش مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران میسر شد و توانست در دوران شیوع بیماری کرونا عامل مهمی در پشتیبانی ارائه خدمات در مراکز درمانی به بیماران کرونایی می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 44