بخشدار مرکزی رشتخوار معرفی شد
بخشدار مرکزی رشتخوار معرفی شد

محمد امانی طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان بخشدار مرکزی رشتخوار معرفی شد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار، محمد امانی بعنوان بخشدار مرکزی رشتخوار به حاضرین معرفی کرد.

عرب در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی مردم را ولی نعمتان انقلاب دانست و با اشاره به وظیفه مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم، عنوان کرد: برخی مطالبات مردم انباشته شده است و باید با حداکثر توان برای برطرف‌سازی این مطالبات و پاسخگویی به مردم کوشا بود به ویژه در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی که تلاش مضاعف و جدی را می‌طلبد.

فرماندار رشتخوار با اشاره به انتخابات پیش رو سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و مردم نیز همواره نشان داده‌اند با درایت و تیزبینی در انتخابات حاضر خواهند شد اما نزدیکی به زمان انتخابات نباید خللی در انجام فعالیت‌های مسئولان و روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند.

عرب در پایان از تلاش‌ها و اقدامات بارانی بخشدار اسبق بخش مرکزی رشتخوار قدردانی کرد و گفت: بخشداری مسئولیتی مهمی است زیرا بخشدار نماینده عالی دولت بوده و مسئول هماهنگی و پیاده‌سازی برنامه‌های کشوری است و باید از تجربیات مدیران برای رفع مشکلات موجود استفاده کرد و فعالیت‌های بخشدار پیشین، وظیفه و مسئولیت بخشدار جدید را سنگین‌تر می‌کند.
فرماندار رشتخوار در پایان حکم انتصاب امانی بعنوان بخشدار مرکزی رشتخوار را با حضور امام جمعه و اجرایی تقدیم کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 192