با کمک خیرین صورت گرفت: آزادی دو تن از زندانیان زن زندان مرکزی مشهد پس از ۱۶ سال
با کمک خیرین صورت گرفت: آزادی دو تن از زندانیان زن زندان مرکزی مشهد پس از ۱۶ سال

در اجرای منویات رئیس دستگاه قضائی، آیت الله رئیسی، مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، با مساعدت و رایزنی مسئولین زندان مرکزی مشهد و تلاش و پیگیری‌های مددکاران و نیز مسئول اندرزگاه نسوان، دو تن از زندانیان این اندرزگاه پس از تحمل ۱۶ سال حبس با کمک خیرین و با پرداخت جریمه از زندان آزاد شدند.

به گزارش اختر شرق؛ علی عبدی مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن پاسداشت این اقدام کریمانه گفت: مشارکت در آزادی زندانیان یکی از بزرگ‌ترین  امور خداپسندانه ایست که علاوه بر خشنودی خدا و خلق خدا می‌تواند از یک آسیب بزرگ اجتماعی جلوگیری کند.

وی افزود: هنگامی که سرپرست خانواده‌ای در زندان بسر می‌برد، بنیان خانواده در معرض خطرات و آسیب‌های جدی قرار گرفته وبر اثر عدم حضور پدر یا مادر در خانواده، به تدریج شالوده خانواده متلاشی می‌گردد، که این خود علاوه بر فروپاشی خانواده، در اجتماع نیز به‌عنوان یک معضل بروز نموده و همه ارکان جامعه از آن متأثر می‌شوند.

مدیر زندان مرکزی مشهد با اشاره به نقش بی بدیل مادر و پدر در خانواده، گفت: بسیاری از زندانیان را می‌توان با اهدای مبالغ اندکی به آغوش خانواده بازگرداند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید با یاری خدا و همت خیرین، آزادی زندانیان به‌ویژه زندانیان جرائم غیر عمد را بیش از پیش شاهد باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12