۳۶ نفر داوطلب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه شدند
۳۶ نفر داوطلب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت‌حیدریه و رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه با اعلام اینکه با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت‌نام، ۳۶ نفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه داوطلب شده‌اند؛ گفت: تعداد ۳۴ نفر مرد و ۲ نفر زن می‌باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت‌حیدریه و رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت‌نام، ۳۶ نفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه داوطلب شده‌ان دکه تعداد ۳۴ نفر مرد و دو نفر زن می‌باشند.

به گزارش اختر شرق؛ رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت‌حیدریه و رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه مه ولات و زاوه با اعلام اینکه با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت‌نام، ۳۶ نفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه داوطلب شده‌اند؛ گفت: تعداد ۳۴ نفر مرد و دو نفر زن می‌باشند.

وی مدرک تحصیلی هشت نفر را دکترا، سه نفر حوزوی؛ ۲۴ نفر فوق‌لیسانس و یک نفر لیسانس (مزایای ایثارگری) ذکر کرد و افزود: در این دوره نسبت به دوره دهم ۱۳ نفر کمتر ثبت‌نام کرده‌اند.

رستمی فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه تعداد ایثارگران ثبت‌نام‌شده را ۱۲ نفر اعلام و گفت: دو نفر از این تعداد سابقه یک دوره نماینده مجلس شورای اسلامی را در رزومه خوددارند.

رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه بیان کرد: تعداد ۱۱ نفر از داوطلبین در ادوار گذشته نیز سابقه داوطلبی دارند.

رستمی رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه مه ولات و زاوه بابیان اینکه سه نفر از داوطلبین مجرد و مابقی متأهل هستند؛ پراکندگی شغلی داوطلبین را بر اساس سامانه ثبت‌نام به شرح ذیل ذکر نمود:

هشت نفر کارمند

شش نفر بازنشسته

پنج نفر شغل آزاد

چهار نفر استاد دانشگاه

چهار نفر فرهنگی

سه نفر روحانی

دو نفر پزشک

یک نفر نماینده مجلس

یک نفر قاضی

و دو نفر سایر

 اسامی داوطلبین:

ابراهیم‌زاده چناری محمد

 ابراهیمی سلامی حسن

احمدیان امین

ارژنگ علیرضا

اسدی محمد

اسکندری هادی

اصغر زاده کاریزکی میترا

اعتمادی فرد علی

اکبری امیر

اله یاری محبوبه

امیری مهدی

انصاری فیض‌آبادی جواد

باستانی سعید

باقر زاده جواد

بهنه مجید

حسینی جواد

حسین حیدری بکاولی

خسروی سهل‌آبادی ابوالقاسم

رجبی علی

رمضانی رضا

رمضانیان فهندری هادی

 محسن زنگنه

شیبانی مقدم ضیاءالدین

طهماسبی زاوه حمید

عصمتی مهدی یحی آباد

علی نژاد کورش

عمادی بایگی مجتبی

کریمی فرزقی محمد

 محمدی هادی

محمودی عباس‌آبادی مهدی

مختاری مسعود

موسوی سید علی

ناصری حسین

نیروئی حمید

نیکونام امین

هاشمی سید محمدعلی

image_printچاپ مطلب

Visits: 59