باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تایباد با هدف کمک به نیازمندان استفاده کرد
باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تایباد با هدف کمک به نیازمندان استفاده کرد

دبیر قرارگاه مساوات و همدلی شهرستان تایباد هدف از تشکیل قرارگاه را اجرای عدالت در توزیع کمک‌ها در بین نیازمندان شهرستان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همچنین باید بستری فراهم کرد و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف کمک به نیازمندان استفاده کرد.

به گزارش اختر شرق؛ قرارگاه مساوات و همدلی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند«کمک به مستضعفان نباید در جامعه تعطیل بشود» در ابتدای ماه مبارک رمضان با نام مقدس حجت الاسلام شهید عباس عباسیان در شهرستان تایباد تشکیل شده و جمع آوری و توزیع کمک‌های غیرنقدی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع کرونا را برعهده دارد.

حجت الاسلام نادری، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان تایباد و دبیر قرارگاه مساوات و همدلی، بر لزوم هماهنگی و همکاری بین مجموعه‌ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم ساختار و تشکیلات این قرارگاه به تناسب توانمندی‌های هر دستگاه شکل گیرد و با شناسایی نیازمندان واقعی و مشارکت خیران در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های جمع آوری شده را به دست این نیازمندان برسانیم.

وی اظهار کرد: در این قرارگاه اصل شفاف سازی میزان کمک‌های جمع آوری شده و نحوه‌ی توزیع، از اصول اساسی است و همه‌ی دستگاه ها باید با هدف رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب این اصل را رعایت کنند.

حجت الاسلام نادری هدف از تشکیل قرارگاه را اجرای عدالت در توزیع کمک‌ها در بین نیازمندان شهرستان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همچنین باید بستری فراهم کرد و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف کمک به نیازمندان استفاده کرد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4