بانک صنعت و معدن معین اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن شد
بانک صنعت و معدن معین اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن شد

در نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، این بانک به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن انتخاب شد.

به گزارش اختر شرق؛ در دیدار رئیس بانک صنعت و معدن کشور با استاندار خراسان رضوی، بانک صنعت و معدن به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن انتخاب شد.

در این جلسه استاندار خراسان رضوی در خصوص روند شکل‌گیری طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی و اقدامات انجام شده در قلعه‌گنج و کاهش نرخ بیکاری و افزایش امید به زندگی در این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگ و کوچک و کسب‌وکار خرد باید با هم هماهنگ و متحد شوند چون هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند کار کنند.

وی با اشاره به اینکه الگوی اجرا شده در قلعه‌گنج سبک جدیدی از اداره کشور را ارائه کرد، گفت: در خراسان رضوی هم طرح شروع شده و تاکنون شرکت‌های بزرگی کار خود را آغاز کرده‌اند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور ضمن تمجید از الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اظهار کرد: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توانسته مسیری را طراحی کند که قابل برگشت نیست و تا چند سال دیگر تاثیر خود را نشان خواهد داد.

حسین مهری خطاب به استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب که اثرات و برکات کار شما در کرمان و خراسان رضوی ماندگار خواهد بود چرا که بعد از مدیریت شما هر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی را که می‌بینیم دغدغه اشتغال دارند، عنوان کرد: برای ارزیابی و در فاز اول شهرستان داورزن را در راستای اقدامات توانمندسازی انتخاب کرده‌ایم و در ادامه به صورت گام به گام چند منطقه دیگر از جمله شهرستان ششتمد را نیز پوشش خواهیم داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3