بانوی هنرمند قوچانی اولین رمان خود را منتشر کرد
بانوی هنرمند قوچانی اولین رمان خود را منتشر کرد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: نگار موقر مقدم بانوی هنرمند قوچانی اولین رمانش را با عنوان «هرشب بیداری» به همت نشر صاد روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش اختر شرق؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در این باره گفت: این رمان روایتی دراماتیک از زندگی امروز دارد و از زبان دختر جوانی به نام سپیده، روایت می‌شود، داستان هوشیاری در روابط انسانی ست، که با به کار بردن نمادها و نشانه‌ها به بررسی نقاط مثبت و منفیِ رفتار آدمی و نمود آن در جامعه می‌پردازد.

ضیائی عنوان کرد: کتاب «هر شب بیداری» در ۲۵۶ صفحه با قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه شده است، علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی این رمان را از سایت نشر صاد saadpub. ir و نسخه الکترونیک آن را از سایت کتاب‌خوان طاقچه taaghche. com با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

لازم به ذکر است؛ نگار موقرمقدم دانش آموخته‌ی کارشناسی ارشد مخابرات سیستم است که نوشتن را از نوجوانی در انجمن ادبیات داستانی پیرنگ قوچان آغاز نمود و در نهایت در کارگاه رمان بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در تهران به نوشتن رمان پرداخت. در همین حین در سال ۱۳۹۶ مدتی در مطبوعات به نقد و بررسی کتاب‌ها پرداخت و به عنوان منتقد و روزنامه نگار ادبی فعالیت کرد. سپس در سال ۱۳۹۹ توانست اولین رمان خود را تحت عنوان «هرشب بیداری» به چاپ برساند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 48