بامداد امروز انفجار مواد محترقه در مشهد بخشی از یک‌منزل مسکونی را ویران و پنج نوجوان را روانه بیمارستان کرد
بامداد امروز انفجار مواد محترقه در مشهد بخشی از یک‌منزل مسکونی را ویران و پنج نوجوان را روانه بیمارستان کرد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان، در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک‌منزل مسکونی، در بولوار حر عاملی این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی بابیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صدای انفجار از داخل یک‌منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۸ و ۵۱ را به محل حادثه در خیابان هنرور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، پنج پسر نوجوان با میانگین سنی ۱۰ تا ۲۰ سال در حین ساخت مواد محترقه در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی ۹ واحدی، به دلیل انفجار دچار سوختگی و جراحت گردیده که آتش‌نشانان بلافاصله این افراد را برای انتقال به بیمارستان از محل خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

آتش پاد دوم رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این پنج نفر در اقدامی خطرناک و در نبود والدین خود، حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث به وجود آمدن انفجاری مهیب، توأم با تخریب خسارت و شکستگی‌ شیشه‌های آپارتمان مسکونی‌شان و سوختگی خود شده‌اند.

لازم به ذکر است؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 94