بالغ بر ۲۰۰۰ نسخه کتاب به اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اهدا شد
بالغ بر ۲۰۰۰ نسخه کتاب به اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اهدا شد

بالغ بر ۲۰۰۰ نسخه کتاب به همت محمدحسین دیانی، استاد پیشکسوت کتابداری و علم اطلاع‌رسانی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اهدا شد.

به گزارش اختر شرق؛ بالغ بر ۲۰۰۰ نسخه کتاب به همت محمدحسین دیانی، استاد پیشکسوت کتابداری و اطلاع‌رسانی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اهدا شد.

این اقدام، پیرو مذاکره محمدحسین دیانی، استاد پیشکوست کتابداری و علم اطلاع‌رسانی شهرستان مشهد در بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار مبنی بر اهدای کتابخانه شخصی خود به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان انجام شد.

مجموعه اهدا شده شامل ۲۲ عنوان کتاب با موضوعات کتابداری و روش تحقیق تالیف محمدحسین دیانی، به تعداد بالغ بر ۲۰۰۰ نسخه کتاب و به ارزش تقریبی شصت میلیون ریال است.

لازم به ذکر است؛ ارزش تقریبی کتابها بر اساس قیمت پشت جلد و چاپ قدیم محاسبه شده و ارزش تقریبی آن به نرخ روز بالغ بر یک میلیارد ریال است.

محمدحسین دیانی، استاد پیشکسوت کتابداری و علم اطلاع‌رسانی به عنوان نخستین استاد کتابداری و اطلاع رسانی در ایران این موقعیت را داشته است که بنیان گذار دوره کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمدان، دوره کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه فردوسی مشهد و بانی دوره دکتری کتابداری در دانشگاه شیراز باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 22