بازگشت ۱۰۷ هزار و ۴۱۴ مترمربع از اراضی ملی شهرستان کاشمر به بیت المال
بازگشت ۱۰۷ هزار و ۴۱۴ مترمربع از اراضی ملی شهرستان کاشمر به بیت المال

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشمر از انجام چهار مورد عملیات رفع تصرف اراضی ملی به میزان ۱۰۷ هزار و ۴۱۴ مترمربع خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید مرتضی عابدی با اعلام این خبر گفت: این میزان اراضی ملی طی چهار مورد عملیات رفع تصرف، به بیت المال بازگشت که ارزش ریالی این اراضی حدود ۴۱۷ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی در خصوص جزئیات عملیات رفع تصرف این میزان اراضی، عنوان کرد: افراد سود جو در چهار پرونده مذکور اقدام به تصرف یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ مترمربع به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، زمینی به متراژ ۴۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال و همچنین زمینی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال و نیز زمینی به متراژ ۵۷ هزار و ۲۱۴ مترمربع به ارزش ریالی ۸۵ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال کرده بودند که با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی شهرستان نسبت به توقف عملیات و نیز رفع تصرف اراضی مذکور اقدام شد.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای چهار رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 136