بازگشایی و افتتاح مرکز شماره ۲ تعویض پلاک خودرو در تربت جام
بازگشایی و افتتاح مرکز شماره ۲ تعویض پلاک خودرو در تربت جام

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تربت جام از بازگشایی و افتتاح مرکز شماره ۲ تعویض پلاک خودرو در این شهرستان خبرداد و هدف از آن را جلوگیری ازتردد بین جاده‌ای شهروندان جهت ارائه خدمات به مرکز استان ذکر کرد.

سرهنگ علی نیا در گفتگو با خبرنگار اختر شرق در تربت جام گفت: با توجه باینکه تنها مرکز تعویض پلاک خودرویی شهرستان نمی‌توانست پاسخگویی تمامی مراجعه کنندگان تربت جام و شهرستانهای اطراف را داشته باشد و از سویی به خاطر وضعیت کنونی جامعه از شیوع ویروس کرونا که جمعیت زیادی در تنها مرکز تعویض پلاک تربت جام جمع می‌شدند نیاز به یک مرکز دیگر تعویض پلاک خودرو در شهرستان احساس می‌شد که با پیگیری رئیس پلیس راهور تربت جام و موافقت شهرستان واستان مجوز راه اندازی مرکز شماره ۲ تعویض پلاک در این شهرستان اخذ که از روز گذشته فعالیت خود را در تربت جام آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است و تلاش ما برآن است که بتوانیم هر روز با راه اندازی یک مرکز، ارائه خدمات بیشتر و بهتری به مردم تربت جام و همچنین شهرستانهای اطراف داشته باشیم.

همچنین رئیس پلیس راهور شهرستان تربت جام گفت: بلحاظ گستردگی تربت جام و همچنین وجود شهرستانهای اطراف و حجم ترافیک بالا در ارائه خدمات خودرویی در تنها مرکز تعویض پلاک خودرو تربت جام بازگشایی و راه اندازی یک مرکز تعویض پلاک خودرو دیگر به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات در این شهرستان کاملا محسوس بود.

سرهنگ حجت پرهیزگار نامقی عنوان کرد: در همین راستای با پیگیرهای متعدد سرهنگ قهستانی فرمانده نیروی انتظامی تربت جام، مجوز استان دراین خصوص اخذ و مرکز تعویض پلاک شماره ۲ در تربت جام بازگشایی و فعالیت خود را زیر نظر پلیس راهور شهرستان آغاز کرد.

وی به ارتقای مرکز تعویض پلاک خودرو این شهرستان اشاره کرد و گفت: با ارتقای مرکز تعویض پلاک خودرو در تربت جام من بعد به پلاکهای خودروهای عمومی و تراکتورهای کشاورزی تربت جام و همچنین دیگر شهرستانهای اطراف نیزارائه خدمات داده خواهد شد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 275