بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان قائم (عج)
بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان قائم (عج)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم(عج) در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش اخترشرق؛ دکتر شاپور بدیعی در این بازدید که جمعی از مدیران این معاونت نیز حضور داشتند ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، روند خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در این مرکز درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با نشستی با رییس و مدیران بیمارستان قائم(عج)، نقاط قوت و قابل بهبود این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد و در ادامه راهکارهای اصلاحی و مناسب ارائه گردید.

دکتر بدیعی در حاشیه این بازدید درگفتگو با وب دا  با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب پرسنل اتاق عمل بیمارستان بیان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی های خوبی در سطح معاونت درمان جهت ارتقا و توسعه خدمات دهی در اتاق عمل انجام شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تخصیص تجهیزات سرمایه ای جهت ایفای نقش بهتر متخصصین و پرسنل اولویت ویژه ای در حوزه درمان دارد تصریح کرد: کمبود های موجود در برخی از بخش ها و اتاق عمل بیمارستان قائم(عج) احصا شد و تصمیمات خوبی در راستای خرید و تجهیز این بخش ها اتخاذ گردید

دکتر بدیعی ضمن تاکید بر به روز بودن بیمارستان قائم(عج) در اقدامات تشخیصی و درمانی خاطر نشان کرد: سیاستی که در معاونت درمان بسیار حائز اهمیت است، مجهز شدن بیمارستان های ریفرال با به روز ترین تجهیزات دنیا جهت خدمات دهی مناسب به مجاورین و زائرین بارگاه رضوی است

معاون درمان دانشگاه با اشاره به اجرای پروژه مگا آی سی یو بیمارستان اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر این بخش ویژه که می تواند به رشد و توسعه بسیاری از شاخص ها کمک کند و با کمک خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی در حال ساخت است به بهره برداری برسد.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 5