بازدید استاندار خراسان رضوی از شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف
بازدید استاندار خراسان رضوی از شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان خواف از شهر قاسم‌آباد (مرکز بخش جلگه زوزن) بازدید کرد و با مردم خونگرم این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در جریان سفر به شهرستان خواف از شهر قاسم‌آباد (مرکز بخش جلگه زوزن) بازدید کرد و در جمع مردم این منطقه حضور یافت.

استاندار خراسان رضوی در جمع مردم قاسم‌آباد بعد از استماع مشکلات و درخواست‌های آنان اظهار کرد: افتخار ما این است که بدون واسطه و با حضور میدانی به مشکلات مردم به‌خصوص مناطق کم برخوردار رسیدگی کنیم.

معتمدیان بابیان اینکه تصمیماتی را امروز برای پیشرفت شهرستان خواف اتخاذ خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف ظرفیت‌های خوبی دارد و در این راستا با هماهنگی همه رده‌های مدیریتی استان باید برای حل مشکلات تمام توان و ظرفیت را به کار ببریم.

گفتنی است؛ پیگیری برای حل مشکل شوری آب، دستور برای الحاق و تأمین زمین جهت ساخت مسکن، اختصاص سهمیه آرد و نهاده‌های دامی، اختصاص اعتبار به شهرداری برای اقدامات عام‌المنفعه، پیگیری برای احداث مجتمع‌های دامداری و اختصاص اعتبار برای لایروبی قنوات شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف از دیگر موضوعاتی بود که استاندار خراسان رضوی بعد از پیگیری و مطالبه تلفنی از مدیران مربوطه در جمع مردم برای آن‌ها قول مساعد داد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در منزل شهیدان جواد و حسین زنگنه با خانواده این شهدای والامقام دیدار و یاد و خاطره همه شهیدان دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

لازم به ذکر است؛ شهر قاسم‌آباد (مرکز بخش جلگه زوزن) دارای پنج هزار و ۶۶۴ نفر است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 38