بازدید استاندار خراسان رضوی از روستاهای ملک‌آباد، شعبه و سعدآباد
بازدید استاندار خراسان رضوی از روستاهای ملک‌آباد، شعبه و سعدآباد

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان رشتخوار از سه روستای ملک‌آباد، شعبه و سعدآباد بازدید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در سومین روز سفر شهرستانی خود پس از ورود به شهرستان رشتخوار عازم روستای ملک‌آباد شد و با خانواده شهید اکبری از شهدای این روستا دیدار کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی طول عمر باعزت برای خانواده این شهید سرافراز، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

وی در ادامه در جمع اهالی این روستا حضور یافت و پس از شنیدن درد و دل‌‌ها و مشکلاتشان قول مساعد پیگیری تا رقم خوردن نهایی نتیجه را داد.

معتمدیان پس از ملک‌آباد عازم روستای شعبه شد و در میان اهالی خونگرم این منطقه حضور یافت.

استاندار خراسان رضوی پس از استماع مشکلات و قول پیگیری آن‌ها در جمع روستانشینان شعبه، اظهار کرد: تاریخ کشور ما نشان داده است که جمعیت روستایی همواره، جمعیت مولد در اقتصاد و تولید کشور بوده‌اند. لذا سیاست کلان نظام هم کمک برای تثبیت جمعیت روستایی است.

وی همچنین در ادامه سفر به شهرستان رشتخوار از روستای سعد‌آباد بازدید به عمل آورد و ضمن شنیدن درد و دل‌های اهالی این روستا در جریان کمبودهای موجود در این منطقه قرار گرفت.

معتمدیان در جمع مردم سعد‌آباد اظهار کرد: در حوزه نهاده‌های دامی با توجه به پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم، سهمیه ویژه‌ای برای نهاده‌های دامی دامداران شهرستان رشتخوار اختصاص خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات آبی، گفت: برداشت‌های بی‌رویه‌ای که از منابع آبی‌ صورت گرفته است، باعث شده که بسیاری از دشت‌های استان در وضعیت بحرانی قرار بگیرند.

معتمدیان تأکید کرد: در این راستا تلاش ما بر این است که مشکلاتی آبی را در حوزه صنعت، کشاورزی و آب شرب برطرف کنیم. بر این اساس یکی از برنامه‌های اجرایی که باید اولویت همه دستگاه‌های باشد، استفاده از روش‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 85