ایجاد تنوع و سرمایه‌گذاری در بخش صنایع بسته‌بندی کلید واژه موفقیت تولید کنندگان در بازار رقابتی می‌باشد
ایجاد تنوع و سرمایه‌گذاری در بخش صنایع بسته‌بندی کلید واژه موفقیت تولید کنندگان در بازار رقابتی می‌باشد

به منظور هماهنگی و بررسی مشکلات و مسائل حوزه قند شهرستان با دعوت از مدیران عامل این واحدها جلسه‌ای در محل مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در جلسه با مدیران عامل واحدهای تولید قند شهرستان گفت: کارخانه‌های قند کاشمربا چندین سال فعالیت از قدیمی ترین، مهمترین و بزرگترین واحدهای تولیدی در شهرستان به شمار می‌رود که نیازهای کاشمر، شهرستان‌های همجوار و حتی استان را در زمینه قند تأمین می‌سازد که به همین اعتبار اهمیت این واحد‌های تولیدی بر هیچ کس پوشیده نیست.
محمد شجعی افزود: تا کنون با دعوت از مدیران عامل واحدهای قندی چندین جلسه برای پیگیری امور مرتبط و بررسی مشکلات این حوزه در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار و در راستای رفع موانع و مشکلات این واحدها تصمیمات و اقدامات بازم مبذول گردیده است.
وی ادامه داد: واحدهای تولید قند شهرستان کاشمر ظرفیت بالایی درامر تولید این محصول دارند که در زمینه ایجاد اشتغال نیز از حوزه‌های فعال مجموعه شهرک صنعتی کاشمر محسوب می‌شوند.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد: عملکرد مناسب نیروی انسانی، استفاده از روش‌های مناسب جهت کاهش ضایعات و استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات بروز را از جمله عوامل موفقیت واحدهای تولید قند و شکر کاشمر محسوب می‌شود که کلیه این عوامل موجب افزایش بهره وری و افزایش ضریب تولید می‌گردد.
او تصریح کرد: علاوه بر حمایت مجموعه جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مرتبط می‌طلبد به جهت افزایش فروش و موفقیت در بازار رقابتی کنونی با تمرکز بیشتر در زمینه ایجاد تنوع و سرمایه‌گذاری در بخش صنایع بسته‌بندی قدرت رقابت‌پذیری خود را افزایش دهند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12