اورژانس هوایی نیشابور یکی از پایگاه‌های نمونه کشوری
اورژانس هوایی نیشابور یکی از پایگاه‌های نمونه کشوری

در بازدید مدیر عامل سهن و هیئت همراه از پایگاه اورژانس هوایی نیشابور این پایگاه به عنوان یکی از پایگاه‌های نمونه کشوری یاد شد.

به گزارش اختر شرق؛ مدیرعامل سهن در نشست با سرپرست دانشکده در این باره گفت: یکی از افتخارات این نظام، خدمات‌رسانی به هموطنان در مناطق کم برخوردار و دوردست با بالگرد است که جزء خاص‌ترین خدمات در کشور است و به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور با خیرمقدم به مدیرعامل سهن و هیئت همراه، عنوان کرد: در بازدیدهای مستمر، پایگاه اورژانس هوایی نیشابور همواره در آمادگی کامل بوده است و این حضور و آمادگی همیشگی، باعث دلگرمی و قوت قلب مردم نیشابور می‌باشد.

دکتر درودی با بیان اینکه در بیمارستان سوم محل جدیدی برای اورژانس هوایی نیشابور جانمایی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: نیشابور در مسیر اصلی زائران علی ابن موسی الرضا علیه السلام و شهرستان زبرخان منطقه ورود زائران است به طوری که سالیانه میلیون‌ها زائر از نیشابور عبور می‌کنند. خوشبختانه در نیشابور طبق استاندارد سازمان اورژانس به پوشش ۱۰۰درصدی پایگاه اورژانس دست یافته‌ایم و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی را داریم.

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم بتوانیم ما خانواده علوم پزشکی نیشابور ایمن‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به هموطنان و زائرین حرم مطهر رضوی ارائه کنیم.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 6