اورژانس شهرستان صالح‌آباد جان پنج تبعه افغانستان را نجات داد
اورژانس شهرستان صالح‌آباد جان پنج تبعه افغانستان را نجات داد

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام بابیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر سقوط پنج تبعه افغانستان از ارتفاعات روستای مرزی «کنده سوخته» شهرستان صالح‌آباد، دو نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات موردنیاز از پایگاه سمیع آباد به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی و کمک به مصدومین در این حادثه در جاده‌های خاکی، کوهستانی و سخت گذر این منطقه مرزی را با موفقیت انجام دادند.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام بابیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر سقوط پنج تبعه افغانستان از ارتفاعات روستای مرزی «کنده سوخته» شهرستان صالح‌آباد، دو نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات موردنیاز از پایگاه سمیع آباد به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی و کمک به مصدومین در این حادثه در جاده‌های خاکی، کوهستانی و سخت گذر این منطقه مرزی را با موفقیت انجام دادند.

دکتر محمد افکار افزود: در این عملیات دو نفر از مصدومین افغانستانی به‌صورت سرپایی مداوا شده و سه نفر دیگر به بیمارستان سجادیه تربت‌جام منتقل‌شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند برای دیگر ملت‌ها و کشورها به‌ویژه کشور همسایه افغانستان که اشتراکات فراوانی با ما دارند، ارزش قائل هستند و مردم شریف افغانستان هم به‌خوبی، قدر این حق همسایگی و مهمان‌نوازی عالی را می‌دانند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان‌آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 3