اهدا ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان در استان
اهدا ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان در استان

توسط شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) بسته معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در غالب ششمین رزمایش مواسات وکمک‌های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و تامین سلامت جسم و روان خانواده به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان به نیازمندان سطح استان اهدا شد.

به گزارش اختر شرق؛ آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه اهدا بسته‌های حمایتی- معیشتی در غالب ششمین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در دهه فاطمیه با عنوان خیر کثیر در دستور کار شورای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان قرار گرفت، گفت: در این رزمایش مومنانه ۸۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در غالب رزمایش‌های مومنانه در دهه فاطمیه در سطح استان برای نیازمندان آماده و اهدا شد تا در این ایام کرونایی سفره خالی نماند.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی و بهداشتی ۳۰۰ هزار تومان است، عنوان کرد: خیران این شورا، ایثارگرانه برای تامین این بسته‌ها، یک میلیارد و دویست میلیون تومان کمک کرده اند.

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با اشاره به اینکه این بسته‌ها به مناسبت‌های مختلف بین مردم توزیع شده است و این کار تا پایان سال ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اولویت پخش این کمک‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های بیماران می‌باشدکه دچار مشکلات اقتصادی شده اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 148