اهدای ۹۰ میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
اهدای ۹۰ میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

۹۰ میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه کارکنان مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان در جلسه‌ای با حضور معاون و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، معاون اداری و مالی، رئیس اداره اداری و مالی این مدیریت در محل ساختمان اداری دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

به گزارش اختر شرق؛ معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی در نشستی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان داشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت با اهدای ۹۰ میلیون ریال کمک‌های انسان دوستانه همکاران این مدیریت گفت: این حرکت خیرخواهانه همکاران مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، جهت کمک به خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و ارتقاء سطح سلامت جامعه اسلامی در این روزهای سخت مقابله با ویروس کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این نشست ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، تأمین ملزومات پزشکی در رابطه با بیماری کرونا را از اولویت‌های این دانشگاه اعلام کرد. محسن عظیم نژاد تصریح کرد: در حال حاضر قسمتی از افراد بالای ۷۰ سال هنوز در شهرستان واکسینه نشده‌اند و از تمامی ادارات و خصوصاً جهاد کشاورزی خواست تا با تشویق افراد مسن سطح ایمنی در مقابل بیماری کرونا را بالا ببرند.

 این سومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه بوده و کلیه همکاران این مدیریت در این کار خیرخواهانه مشارکت داشته‌اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2