اهدای ۶ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان لقمان سرخس
اهدای ۶ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان لقمان سرخس

از سوی وزارت نفت شش دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان لقمان سرخس اهدا شد.

به گزارش اختر شرق؛ نماینده حوزه انتخابیه در مراسم اهدای شش دستگاه ونتیلاتوربه بیمارستان لقمان حکیم شهرستان سرخس با اشاره به تعیین تکلیف دی کلینیک غدیر گفت: با پیگیری‌هایی که با مدیران حوزه بهداشت درمان نفت گاز و به دنبال آن با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتیم در بحث تعیین تکلیف دی کلینک غدیر تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی با اشاره به زیر ساخت‌های این واحد درمانی عنوان کرد: دی کلینیک غدیر اگر چه هم اکنون در حد یک درمانگاه در حال فعالیت است اما زیر ساخت‌های آن با توجه به داشتن تخت‌های بستری، آی سی یو، جراحی و… از توان خدمات دهی یک بیمارستان برخوردار است که متا سفانه بر اثر اختلاف دو دستگاه نتوانسته از ظرفیت آن تاکنون استفاده شود.

سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: ما تلاش کردیم درحوزه بهداشت ودرمان و وزارت نفت وهمچنین گفتگو با وزیر محترم، موانع موجود را رفع ومراحل تنظیم تفاهم نامه استانی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد وحوزه وزارت نفت را به منظور، نحوه اداره بیمارستان غدیر همانند بیمارستان رضوی وناظران را فراهم کنیم تا پروانه بیمارستان غدیر صادر و مردم با بیمه‌های که دارند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند گردند.

نماینده سرخس فریمان احمد آباد در خصوص نیاز شهرستان به دستگاه سی تی اسکن، اظهار کرد: خوشبختانه از دو دستگاه سی تی اسکن اهدایی سازمان بهداشت جهانی یکی به سرخس تعلق می‌گیرد که بزودی پس از تحویل به وزارت خانه راهی سرخس خواهد شد.

قاضی زاده در پایان با تقدیر از وزارت نفت وشخص وزیر تصریح کرد: ما هم اکنون ۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حال انجام داریم وبا تلاشهای که شده وتوافقات اولیه‌ای که صورت گرفته بزودی اعتبارات جدید هم در راه است که در زمان لازم مبلغ آن اعلام می‌شود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 9